2008. december 4., csütörtök

Időbolt...

... ez kéne most nekem. Az ötlet egyébként a Friss tinta! című verses kötetből származik, nem emlékszem pontosan, de azt hiszem Barak László írása a vers. A könyvet egyébként nagyon ajánlom kicsiknek és nagyoknak is egyaránt, én nagyon szeretem :)
Szóval temérdek dolgot szeretnék csinálni, de persze nincs rá idő. Máskor van idő, csak ötlet nincs. Nagyon ideje lenne már lecserélni a blog színeit, meg a bannert valami szép téli témára. Aztán kellene már gyártani a képeslapokat, igaz ahhoz már legalább az alapanyagokat megvettem. Van még két szépséges óriási tobozom, amikből ajtódíszt szeretnék csinálni. Ott mondjuk az ötlet még nem körvonalazódott teljesen, de van már néhány hozzávaló, majd kipróbálom. Nomeg akad néhány saját készítésű ajándék is, aminek neki kéne látni. Mondjuk legalább kivételesen azzal nem vagyok gondban, hogy kinek mit ajándékozzak, ami jól is jön most, mert nem lenne időm a városban kóborolni, mondván hátha meglátok valami érdekeset. Csak aztán nehogy az legyen a vége, hogy sehol sem kapok az elképzelésnek megfelelő dolgot, mert ez alkalmasint előfordult már (:
Azért időnként mégis csinálok ezt-azt, mert hát valamivel kell lazítani is :) Így gyártottam a múlt hétvégén a sok ékszert, ami egyébként nem volt akkora jó ötlet, de ezt gondolhattam is volna. Majd jövőre okosabb leszek és nem ékszert csinálok, hanem díszeket.
Ellenben a közelmúltban két receptet is próbáltam Ízbolygótól. Az egyik a barnított vajas keksz volt. Megmondom őszintén, nem igazán nyerte el a tetszésemet. Gyerek kezébe biztosan nem adnám, nagyon omlós lett, nem kerülne a szájába semmi sem csak a padlóra (o; A recept egyszerű, de sajnos nekem ez az íz nem jött be, olyan nem tudom milyen, de nem volt kifejezetten kedvemre való. Szerencsére azért másnak elnyerte a tetszését, úgyhogy kárba nem veszett :)
A másik pedig a halpuffancs volt. Nagyon gyors és egyszerű recept, valóban nem a megszokott hal. Engem egy kicsit talán zavart, hogy a muffinformából nem ilyen ízt vár az ember, de alapvetően finom volt. Igaz a halat nekem nem sikerült kézzel szétnyomni, úgyhogy tekerős darálón áttoltuk, így teljesen jó lett. Elteszem a receptet, mert ahogy Ízbolgyó is írja, lehet turbózni mindenfélével, alkalomadtán én is szívesen teszek majd még próbát vele.

Nincsenek megjegyzések: