2008. december 13., szombat

Earl Grey trüffel

Egy barátom hívta fel a figyelmemet erre a receptre a Vajaspánkón. El vagyok ájulva, azt kell mondjam. Elképesztően finom, lágy és olvadós. Mindenkinek ajánlom, aki vevő az ínyencségekre. Az elkészítés nem igényel szaktudást, viszont nagyot lehet vele villantani. Akár randira is (o;
Több változtatást is elkövettem, eléggé szemre csináltam, félek is, hogy legközelebb nem tudom majd így reprodukálni :)
Nekem pl. nem jutott volna eszembe filtert felvagdosni, nem is tettem így, hanem vettem szálas Twinings teát. Alapból dupla adagot csináltam, abba tettem 5 tk. teafüvet, de mehetett volna több is. A csokik is elég vegyesek voltak, jutott most is egy tejmikulás, meg az egyik tábla étcsoki is kakaódarabkás volt, mert nem volt sima. Nem volt keksz sem, ezért darált diót tettem bele, illetve citrom sem volt, így belereszeltem egy narancs héját.
A kakaóporba hempergetés komoly gondot okozott, végül evőpálcákkal piszkáltam, mert nagyon lágy volt és a kezemtől azonnal olvadt. Nem lettek így túl szépek, mert kicsit megnyomorgattam őket a pálcikával, de még mindig kevésbé lettem kakaós mintha kézzel csinálom. Legközelebb majd még azelőtt beszórom kakaóporral mielőtt kiborítom a formából, és utána a másik felét is behintem, így legalább még két oldala kakaós lesz. Esetleg lehetne talán jégkockatartóba is önteni, akkor már felvágni sem kell.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Dia!

Nekem ez egy kicsit meresz elkepzeles, de meglatom.

Kepzeld, vetet ert Svajc. Megyek haza. Ma. Vegleg. Remelem lesz mas orszagban is melo, mert nagyon belejottem a kintletbe. :)

Fent vagy iwiwen? meg lehet nezni az adatlapodat? :)

szia

Din.

dia írta...

Hozhatnál haza egy kis havat (o;
Nem szívesen osztogatom szét az elérhetőségeimet és egyéb információkat...

Névtelen írta...

vinnek en, de elolvadt. :) Illetve a hegyekben van, de itt nincsen. :)

Ertem en, privacy mindenek elott. :) csak viccbol kertem. :)
Neha lenne kedvem dumalni veled, mert erdekes emberke lehetsz, de ezzel lehet atlepnek egy hatart. :)
Csak most azert irtam, mert te laktal itt, voltal itt, es talan erted, amit erzek.

8kor indul a gepem. meg maradt 5 ora svajci tartozkodas. :)

Nehez.

Kellemes karacsonyt es vizsgaidoszakot, ha addig nem talalkoznank. :)

szio

D.