2008. december 6., szombat

Ajtódísz és melegszendvics

Mindenáron akartam már gyártani valamit, mert a végén kifutok az időből. Igazából a gigászi tobozokat akartam átváltoztatni, de nem volt megfelelő szalagom. Így aztán a nyáron az udvaron gyűjtött tobozok lettek az áldozatok. Szép összeszedtem őket és egy nagy cserépalátétbe raktam száradni, pechemre megáztak, és állt rajtuk a víz. Tesóm még csodálkozott is minek áztatom a tobozokat :) Ezt legalább még egyszer eljátszottam, de végül sikerült szépen kiszárítani őket. Szépen ki is nyíltak, mert a víztől amúgy egész picire összecsukódtak.
Elnézést a nem túl jó képért, nem volt kedvem vacakolni, meg amúgy sem vagyok egy nagy fotóművész.


A melegszendvics viszont igen jól esett vacsorára, napközis teával (; Megmondom őszintén nálam a parizeres melegszendvics a nagy favorit, tudom nem vall éppen kifogástalan ízlésre, de hát ez van (;
Jól jött volna ha van szendvicssütő, így csak a mikróban grilleztem.


Stahl.hu: Almás-sajtos melegszendvics

Nincsenek megjegyzések: