2008. október 25., szombat

Makramé

A tegnapi kudarcba fulladt tökleves után kénytelen voltam kárpótolni magam valamivel. Mondjuk őszintén szólva már vagy két hete megvolt az alapanyag, de azt gondoltam, hogy rettentő sokáig fog tartani, míg elkészül, ezért nem mertem nekifogni. Tegnap hát rávettem magam, és örömmel konstatáltam, hogy milyen gyorsan megy :) Tettem már a nyáron próbát makraméra, nem lettek rosszak, de azért látszik rajtuk, hogy nem gyakorlott kezek közül kerültek ki. Ez egy teljesen alap mintával készült darab, de szerintem mutatós. És most kivételesen a nyaklánc hosszát is sikerült teljesen jól eltalálni :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Ez hogy is van? :) regen fuztem gyongyot, de nem fogom ennek a nyaklancnak a keszitesi modszeret. :) mindenesetre nagyon szep, gratulalok.

a kajas bejegyzeseket olvastam, de nem tudtam tul sokat hozzafuzni. :)
Mostanaban portugal kajakat ettunk. Nagyon finoman csinaljak a steaket. Igazi puha belul a hus, mikozben well-done modra keszult.

Legy jo. :) bar te mindig az vagy. :)

D.

dia írta...

Szia!
Ez valójában nagyon egyszerűen megy. A neten van egy rakat turorial meg kép meg leírás, én is onnét tanultam :) Kenderzsineg kell hozzá és már lehet is csinálni. A gyöngyök opcionálisak, de jól feldobják.