2008. október 22., szerda

Majdnem fekete fülbevaló

Tegnap egy elég szörnyű előadás után úgy döntöttem, hogy meg kell vigasztaljam magam egy kis gyönggyel :) A minap úgyis láttam a villamoson egy lányt, akinek a fülbevalója ötletet adott. Igaz végül mégsem olyan lett, mint amit elsőre elgondoltam.
Azzal a szándékkal mentem most a boltba, hogy egy fekete fülbevalót csinálok, mert olyanom nincs, de az ugye jól passzol mindenhez. Volt ugyan egy jó fekete lószőr fülbevalóm, de sajnos elvesztettem az egyik felét. Viszont ahogy a kép is mutatja, nem lett éppen fekete a fülbevaló, nem találtam az elképzelésemnek megfelelő alapanyagot feketében. Majd legközelebb (;


A gyöngyboltba menet viszont örömmel tapasztaltam, hogy nyílt majdnem a szomszédban egy Hobby Művész bolt, azt hiszem ez van a Margit híd budai hídfőjénél is. Mindenesetre örülök, mert itt igazán remek választék van kartonokból, amikre majd a karácsonyi képeslapokhoz úgyis szükségem lesz.
Van egy művész ellátó is a közelben, valamiért oda csak nagyon elvétve tévedek be, pedig így utólag belegondolva bizonyára ott is van sokféle papír. Mondjuk nekem úgy tűnt ők inkább a festékek terén erősek. De mivel egymás nyakán vannak ezek a remek boltok az Üllői úton, nem gond végigjárni az összeset a megfelelő alapanyagokért :)

Nincsenek megjegyzések: