2008. január 3., csütörtök

BUÉK meg ilyesmi :)

A Jézuska volt olyan kedves, hogy gondolt a vadiúj blogomra, és megajándékozott olyasmivel is, ami nagyban elősegíti a bejegyzések gyarapítását :o) Először is elpanaszoltam, hogy mennyire nehéz a mindenféle nagy fogókkal ékszereket készíteni, és majd veszek magamnak rendes fogókat, nem nonémeket, hanem minőségieket, amik kitartanak. Láss csodát, ott figyelt 3 helyes kis fogó a karácsonyfa alatt :) A másik, amire már szintén eléggé áhítoztam, az egy Frank Júlia szakácskönyv volt.

Szilveszter napján nagyon lelkesen sürögtem a konyhában, de sajnos meglehetősen kevés sikerrel. Az egyetlen értékelhető alkotásom a kicsiVú-tól szerzett kolbászos muffint lett. Mondjuk a jófajta házikábásszal nem is sikerülhetett volna rosszul :)
Csináltam még pogácsát, meg babsalátát, meg kukoricás lencsesalátát is, de ezek eléggé hanyagolhatóak lettek. Pedig olyan lelkes voltam... De legalább a sonkatekercs jó lett, mondjuk ahhoz már azért erőlködni kellett volna, hogy elrontsam :)

Nincsenek megjegyzések: