2008. január 20., vasárnap

Nyaklánc+fülbevaló trió

Ma igen kiváló netünk van, amolyan modemes, úgyhogy elég sok küzdelembe került az amúgy nem túl nagy képek feltöltése. Meg mondjuk azt nem értem, hogy nem férek hozzá a már feltöltött képeimhez. Persze lehet, hogy csak én vagyok béna és azért nem találom. De többször előfordult már, hogy feltöltöttem a képet, bénáztam a bejegyzés szerkesztése közben és kitöröltem, erre újra fel kellett tölteni. Nem túlságosan jó ez így.

Volt egy kis szabadidőm, úgyhogy rögtön csináltam is két szettet. Az átlátszós/ezüst párt még korábban csináltam, de nem volt módom rendesen lefotózni, mert gyakorlatilag karácsony óta nem sütött a nap itthon hétvégén. Ma szerencsére nagyon szép idő van, úgyhogy sikerült vállalható képeket is csinálni. Néhol mondjuk elég nagy az arnyék, dehát legalább süt a nap :)

A hosszút nyakláncnak szántam, lehet többször feltekerni, meg csomót kötni rá. Aztán végülis rájöttem, hogy karkötőnek mégjobb, sőt pont ideális :) A fülbevalóhoz amúgyis akarok passzoló nyakláncot csinálni, csak ahhoz még kell hosszú szalmagyöngyöt venni.

Ez meg csak olyan nagyon egyszerű, szimplán fel vannak fűzve a gyöngyök :) Még a szemüvegakasztóhoz vettem ezt a gyöngyöt, de végül ott nem használtam fel. Bár alapvetően a kék nem annyira színem, ez mégis tetszik, úgyhogy gondoltam akkor csinálok belőle valamit.
Egyébként az a legjobb a saját gyártmányú ékszerekben, hogy ha nem tetszik fogom és szétszedem, aztán csinálok belőle valami mást. Így max a damil meg néhány stopper megy kárba, sem a kapcsok sem a gyöngyök.

Nincsenek megjegyzések: