2007. december 9., vasárnap

Muffintok a szobatársaknak



















Abba a kínos helyzetbe kerültem Mikulás napján, hogy kaptam a szobatársaimtól csomagot. Én viszont nem készültem :) Elvégre nem túl rég költöztem be, nem is igazán ismertem őket, gondoltam mindegy, nem töröm magam. Hát nem volt mindegy :) No nem azért nem adtam nekik mert nem kedvelném őket, nagyon rendes szobatársak amúgy, meg is érdemelték volna. Így aztán pótlás gyanánt sütöttem nekik muffintot, remélem fog is nekik ízleni.
Mindkét recept a mindmegette.hu-ról való, az egyik a férjcsábító túrós-csokis muffin névre hallgat, a másik pedig narancsos-csokoládés muffin. A felső kettő a narancsos, a másik a túrós. Örömmel olvastam viszont a receptnél a kommentek között, hogy a túrós másnak is behorpad, nem csak nekem (;

Nincsenek megjegyzések: