2007. december 2., vasárnap

Tegnapi

Csináltam nyakláncot meg fülbelvaót karácsonyra, ajándékba. Végigjártam az összes témába vágó kb. 4 boltot az Üllői úton, mire végre elhatároztam, hogy akkor milyen is legyen. Igazából a KreatívHobby-bam látott ékszereket akartam megcsinálni, de persze sem ott, sem máshol nem voltak olyan gyöngyök.




Mivel találtam még közben két nagyon szép piros gyöngyöt fülbevalónak, végül ahhoz is csináltam nyakláncot. Aztán ha már úgyis marad gyöngy, hát anyukámnak is lett egy nyaklánc :)


Sütisütés is volt, de úgy látszik az ékszerek ledegradáltak, mert az nem ment túlságosan jól. Ellenben korábban több helyen is láttam ilyen kis tekerős sajtreszelőt, mint valami minidaráló. Sosem értettem az minek, elvégre túlságosan sok sajt nem fér bele, amennyit az ember a tésztára tesz azt meg gond nélkül le lehet reszelni egy jó kézi reszelőn. Ellenben ha csokit kell reszelni... nagy jóság, nem olvad rá az ember kezére a csoki, és nem hullanak az apró forgácsok szanaszét.

Megcsináltam Ádám lampionját is, de persze arról nem közlök még képeket, bár kétlem, hogy megnézné ezt a blogot péntekig (;

Nincsenek megjegyzések: