2007. december 24., hétfő

Apró ajándékok

A minap megihletett egy videoklipben lévő fülbevaló. Bementem a boltba, és a végén majdnem csak ahhoz nem vettem alapanyagot :) Menet közben kitaláltam, hogy milyen remek karácsonyi ajándék lehetne egy mobiltelefon-ékszer - vagy minek is hiívják ezt, illetve szemüveglánc. Már máson is láttam gyöngyből, gondoltam remek, válogatok mindenféle szépeket, csak nem üveget, mert akkor nehéz lesz. A mobillógó még nekem is egészen megtetszett, a végén még magamnak is fogok csinálni :) Nagyon egyszerű, mindent rá lehet aggatni ami egy 5 éves kislánynak is tetszene (o; A szemüvegláncot illetően nem vagyok teljesen elégedett, talán elég lett volna kevesebb féle gyöngy is, de igazság szerint nem nagyon tudtam elképzelni milyen is legyen, illetve, hogy a kiválasztott gyöngyökből hogy fog majd kinézni. Eredetileg többféle gyöngyöt válogattam, de így sem használtam fel az összeset. Azokból terveim szerint fülbevaló lesz, talán nem is olyan sokára :)
[alaplánc, szerelőpálca, akasztó, damil, szemüvegakasztó, gyöngyök]


Aztán végül itt van a fülbevaló is, nem ilyen gyöngyöt akartam a végére, hanem olyat mint ami a tetején van csak nagyobban. Talán más színűből lett volna, de azok nyilván nem tetszettek :) Ezeket a zöldeket meg már korábban is néztem, gondoltam akkor majd most meg is szerzem őket. Lehet, hogy még átalakítom, kicsit hosszú lett, és nem is úgy viselkedik, mint ahogy szeretném, mert a tigrisbajusz elég kemény, nem himbálózik rajt olyan jól :) Meg persze hiába néztem agyon, nyilván nem sikerült azokból a csepp alakú gyöngyökből egyformát választani, a négyből egy sokkal világosabb. Persze nem megfelelő megvilágításban nem látszik. Mint ahogy a boltban sem (;
[fülbevalókampó, tigrisbajusz, stopper, gyöngyök]

Nincsenek megjegyzések: