2007. december 8., szombat

Lampionok

Ádám tegnap megkapta a lampionját, úgyhogy most már közölhetem a róla készült képeket :) Majd megkérem, hogy próbáljon róla fotót csinálni "működés" közben, és akkor felteszem azt is.



Az ötletet valami német adón láttam, de csak épp a végét kaptam el, így azt már nem láttam hogyan oldották meg. Én fotam két mintás pauszt, amit ferdén levágtam, lyukasztóval kilyukasztottam majd összefűztem. Eredtileg egyféle zsinórt akartam használni, de vettem ezt a két színt, hogy majd amelyik jobban passzol. De kideült, hogy egy nem elég mindkét oldalra, ezért lett különböző (; A belseje pedig lampion fólia, damillal összefűzve. Nem volt egyszerű feladat, de tesóm hősisesen segített :)

Ezt a másikat pedig Hiprának csináltam még ősszel, ő csinálta ezt a remek fotót is :) Ezzel elég sokat küzdöttem, mérges is voltam magamra, hogy minek találok ki ilyeneket :) Egyrészt nem volt egyszerű olyan kanjikat találni amiket nem túlságosan nehéz kasírozni, de mégiscsak jelentenek valami értelmeset. A választás a tea (cha), sok szerencsét (shiawase), hegy (yama) és víz (mizu) szimbólumokra esett. A képen a baloldali a tea és a jobboldali a víz. Ezen kívül a macska is kicsit megrágta, amíg fél percre felügyelet nélkül hagytam, de az szerencsére nem látszik meg rajta (;
Az alapanyag fekete fotokarton, piros pausz és piros kenderzsineg a tetején meg az alján.


Nincsenek megjegyzések: