2011. január 5., szerda

Cakkos karkötő

Először is mindenkinek nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok!

Ezt a karkötőt szilveszterre csináltam, sajnos a fülbevaló nem lett hozzá készen, így a lávakő fülbevaló felét veszítettem el. No nem azért mert olyan vad volt a party (o; Úgy tűnik a fekete fülbevalóimmal nincs szerencsém, eddig mindegyiknek elhagytam az egyik felét...
A mintáért nagyon nagy köszönet Szilunak - bár meg kell jegyezzem ő azt írta, hogy ez peyote, pedig ez téglaöltéssel. Meg kell mondjam, mivel én nem vagyok annyira gyakorlott ebben az egészben, eléggé megzavart ez a tévesztés. Elég sok googleozásomba került, mire rájöttem, hogy akkor tulajdonképpen milyen technikával is kell csinálni.

A gyöngyöket még korábban vettem, mert akartam pávatollból fülbevalót csinálni, és ezek színben passzoltak hozzá. A pávatollat eddig még sajnáltam szétvágni, de majd egyszer az is sorra kerül (; Nem túlságosan kontrasztos, de azért nekem tetszik, valamiért beleszerettem ezekbe a színekbe. A zöld árnyalat "June Bug" névre hallgat, a másik pedig "Dragonfly" (mindkettő H-MET).

Tégla öltésről leírás (angolul)
Szilu oldala a minta leírásával

Nincsenek megjegyzések: