2010. december 25., szombat

Hógolyó torta

Sajnos menüt nem bírtam összeállítani, pedig jóelőre reklamáltak is, de sajnos stresszes volt a karácsony előtt pár hét. Mivel én a szüleimnél karácsonyozok, ezért nem kell mindenáron kitalálnom valamit, mert majd anyukám főz. Ha nekem kellett volna kitalálni, akkor azért bizonyára megerőltetem magam, de most voltak dolgok, amik nagyobb prioritást élveztek. Sajnos az idei képeslapjaimat sem sikerült lefotózni, csak a belsejét, mert lemerült a gép, az akksitöltő meg úgy tűnik megdöglött. Szeretnék pár dolgot csinálni ebben az egy hétben, remélem, hogy valahogy sikerül majd fényképezni is, mert kép nélkül ezeknek nem igen lesz értelme.
Node, íme a sütirecept, amit azért sikerült összehozni szentestére (: Hozzáteszem ezzel is bénáztam, mert vékony lett a tészta és ezért nem vágtam félbe, nem került bele lekvár. A másik pedig díszítés... van még mit gyakorolnom, maradjunk ennyiben (o;

Hógolyó torta

Hozzávalók:
  • 24 cm-es brownie
  • 5 ek. barack vagy narancslekvár
  • 200 ml hideg habtejszín
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 tasak habfixáló
  • 200 g mascarpone
A browniet vágjuk félbe, és kenjük meg a lekvárral.
A tejszínt a vaníliás cukorral és habfixálóval kemény habbá verjük, majd hozzákeverjük a mascarponét. A krém felét habzsákba töltjük, a többivel bevonjuk a torta tetejét és oldalát. Végül a torta tetejére a félretett krémből habrózsákat nyomunk.
Brownie recept található itt, de vegyük ennek a dupláját (én másfél adagot sütöttem és az nagyon lapos lett).

Dr. Oetker 42. számú receptgyűjtemény

Nincsenek megjegyzések: