2008. február 24., vasárnap

Tojásos-fűszeres krém

Ismét Frank Júlia receptjét vettem. Nem ragaszkodom a felvágottakhoz, szeretem a sajtkrémeket, körözötteket és hasonlókat. Mindig csak gondoltam rá, hogy majd csinálok, ráadásul van is itthon mindig túró, ami sok ilyesminek alapja. Most is ebben a hiszemben választottam, nem győztem anyukámnak mondani, nehogy elhasználja az összeset a vargabéleshez, aztán ma reggel szembesültem vele, hogy valójában ehhez nem is kell (;

Tojásos-fűszeres krém

Hozzávalók:
  • 1 dl kefir
  • 5 dkg vaj
  • 2 tojás
  • 1 ek reszelt sajt
  • 1 csokor snidling vagy zöldhagyma zöld szára
  • 1 tk mustár
  • 1 gerezd fokhagyma (szerintem mehet több is)
  • 1 kk só és curry
A tojásokat keményre főzöm, majd meghámozva apróra vágom.
Keverőtálba teszem, hozzáadom a vajat, a zúzott fokhagymát, a finomra aprított snidlinget és a fűszereket. Az egészet habosra keverem.

Nincsenek megjegyzések: