2008. február 23., szombat

Báli ékszer

A nagynénim bálba megy, vett magának egy helyes barna koktélruhát, és megkért, hogy csináljak hozzá valamit. Mindenféle koncepció nélkül szépen elmentünk az Üllői útra, és vagy két óra alatt meg is sejtettük mit kéne csinálni :) Szóval egyik boltból ki, másikba be, és még így is elfelejtettem ezt-azt.
A fülbevalót én erőltettem, mert nekem nagyon tetszett ez az üveg izé, van többféle színben is, meg ezüst kerettel. Én a padlizsánra szavaztam arany kerettel, de a Márti szerint az nem passzolt, így lett a barna.

Mivel a ruha pánt nélküli, hát van hely bőven a nyakba lógatni valami nagyot/sokat, ez is volt az elképzelés. Eredetileg kicsit másképp terveztük, de szerintem ez így jobb lesz, majd meglátjuk mit szól a megrendelő (;
Nem igazán tudom eldönteni, hogy tetszik-e ez nekem vagy sem :) Azt hiszem alapvetően azért eléggé eltérő ízlésünk van, de itt ugye tényleg nem az én véleményem számít, nem az enyém lesz, nem én hordom.

Nincsenek megjegyzések: