2010. november 8., hétfő

Meggymag párna

Egyszer futólag olvastam valahol, hogy a meggymag milyen jól tartja a hőt. Zsákba töltve ideális aztán a fájós babapocakra pl, vagy fülre, meg bármi más testrészre. Sütőben vagy mikróban is fel lehet melegíteni, szóval egészen egyszerű kezelni. Természetesen a hideget is megtartja, úgyhogy zúzódásra is használható, nem kell a mirelit borsót pazarolni (:
Nyilván a természetességéből fakadóan ideális csecsemőknek vagy allergiásoknak is. Illetve amire én korábban nem gondoltam, de szintén hasznosnak bizonyulhat, hogy könnyebb, mint a hasonló célra készült zselés zsákok. A sóról nem is beszélve (:
Szóval két kolleganőm is terhes lett, és én remekül kitaláltam, hogy csinálok nekik ilyet, így aztán egész nyáron mindenki nekem gyűjtötte a meggymagot (: Én kifőztem a magokat, így lettek fertőtlenítve, majd hagyományos anginba varrtam, és csináltam hozzá huzatot is, hogy mosható legyen, ha elkoszolódik.


Pofonegyszerű egyébként megvarrni, gyakorlatilag csak egyenesen kell eltalálni a varrógéppel. De azért egy olyannak mint én, aki alapvetően nem tud varrni, ez sem triviális (: Mindenesetre most örvendezek, hogy egészen jól sikerültek, és viszonylag megbarátkoztam a varrógéppel is. Remélem majd még akarnak ilyen egyszerűbb varrható ötletek, amivel még gyakorolhatom a varrást, mert az egy hasznos dolog.

Nincsenek megjegyzések: