2010. november 8., hétfő

Karfiolkrémleves

Update: az időjárás mégsem olyan kegyetlen, úgyhogy íme a szépséges karfiol a kertből:


Csudaszép karfiolok nőttek a kertünkben. A múlt héten még azt hittük nem lesz belőlük semmi, csak amolyan almányi karfiolok bújtak meg a levelek alatt. Ez a szokatlan meleg idő viszont nagyon jó volt, és egy hét alatt rengeteget nőttek, igazán szép piaci darabokká váltak. Az egyiket sajnos két baleset is érte, így csak a fele lett használható, amiből úgy döntöttem leves lesz, mert nem sok. Régen a menzán sosem szerettem a karfiollevest, amivel azóta már azért megbarátkoztam. Ez a hagyományos verzió viszont már kissé unalmas, így gondoltam krémlevest kellene csinálni. Amúgy is rettentően rusnya idő van, pont jó egy ilyen melegítő leves. Meglepetésemre nem találtam túlságosan sok receptet, nomeg azok is nagyon hasonlóak voltak. Biztosra akartam menni, így aztán Chili&Vanilia levesét főztem meg. Jelentem egyszerű, és finom (:


Szerettem volna lefotózni a kertben a karfiolokat is, de sajnos nagyon esik az eső :(

Chili&Vanilia: Diós karfiolkrémleves

Nincsenek megjegyzések: