2009. április 22., szerda

Rózsavölgyi csokoládé

Anyukám alkalmasint nagy sikerrel használja az internetes keresőket, így bukkant erre a boltra. Mivel apukámnak születésnapja lesz, rendelt náluk egy doboz "rozsdás szerszámot". Ma voltunk tesómmal átvenni a csomagot, utolsó pillanatban gondoltam meg magam, hogy én is elmegyek. És milyen jól tettem... Picurka bolt a Királyi Pál utcában. Csuda nagy csokimadárral a kirakatban :) Nekem maga a bolt is nagyon tetszett, nagyon igényes az egész. Az eladó szép kötényben volt, passzolt az egész bolt hangulatához. A pultban pedig helyes kis csokifalatkák sorakoztak. Érthető módon nagyon fellelkesedtem, és választottunk is egy-egy pralinét. Én a csillagánizs-rózsabors ízűt választottam, tesóm pedig a chilis-citromolajosat. El voltam ájulva... elképesztően finom krémes töltet, remekül eltalált ízesítés, nem hivalkodó. Nagyon-nagyon tudom ajánlani mindenkinek, aki igényes édességre vágyik, vagy mást szeretne meglepni vele.
Mi kaptunk ajándékba két kicsit ütődött csokiegérkét, de becs' szó nem ezért írtam a bejegyzést (:
Azt hiszem, ha arról lesz szó, hogy kényeztessem magam, akkor bizony ide fogok járni (;

Rózsavölgyi Csokoládé

Nincsenek megjegyzések: