2008. november 10., hétfő

Fahéjas-csokis keksz

Sajnos a baguettere még elég sokat kell várni, az egyelőre úgy tűnik nagyon parkolópályára került. Kezdenek sűrűsödni a tennivalók :/ Mindenesetre azt hiszem nem fogok teljesen eltűnni, mert időnként kell egy kis pihenő, és ez a kicsiVútól szerzett recept is tökéletes volt szusszanni :) Szerencsére kicsiVú is nagy keksz rajongó, úgyhogy mindig akad nála valami remek recept. Én is szeretem az ilyen szárazabb sütiket, már csak azért is mert ezek könnyen szállíthatók és 3 nap után is fogyaszthatók. Mondjuk ennél többet amúgy sem érnek meg (; Kellene nekem is szereznem egy szakácskönyvet, amiben remekbe szabott cookie receptek vannak... Lehet, hogy írok majd a Jézuskának :o)
Őszintén szólva ez a süti engem annyira nem kápráztatott el, igaz egy adagot ki is szárítottam kissé, meg fahéjat is tehettem volna bele többet. Ellenben kerültek elő csokifigurák, azok bizony most áldozatul estek :) Kicsit birkózni kellett velük a lapogatásnál, mert eléggé ragaszkodtak a villához, de legalább lehet jó sűrűn rakni őket, mert sehova sem nőnek. Nekem úgy tűnt, hogy nem csináltam nagyokat/vastagokat, mégis nagyon kevésnek bizonyult a 15 perc 180°C-on. Az első adag után feltekertem 190°C-re, és így is elbírták a 20 percet.


kicsiVú: Fahéjas-csokis keksz

Nincsenek megjegyzések: