2009. október 17., szombat

A héten voltam gyöngyboltban, eredetileg csak azért, mert elveszítettem egy fülbevalómat, és szerettem volna pótolni az elveszett darabot. Mondanom sem kell vettem minden mást is :) Előbb-utóbb jön majd valami csillogós-ezüstös nyaklánc is, mert találtam szép szalmagyöngyöt, csak még nem tudom pontosan, hogy hogyan is csináljam meg.
A tesóm által kávésnak elnevezett barna fülbevalót sikerrel pótoltam, habár nyilván nem sikerült megint két teljesen egyforma korongot venni.
A sárga... hát az meg csak megtetszett. Temérdek munkával és kreativitással fülbevalót csináltam belőle (o; Szeretem alapvetően a sárgát, pláne az ilyen szép pasztell árnyalatát. Sajnos a kép nem annyira jó, igyekeztem kicsit javítani rajta, már amennyire ez tőlem telik.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

epito jellegu kritika:

ha kepet linkelsz be tedd bele - nem tudom, lehet-e hogy target="_blank" . megnyitottam a kepet, majd utana bezartam az ablakot.:)

szia

Din.