2009. január 24., szombat

Tökmagos pogácsa

Épp ideje volt már valamit sütni, a pogácsa jó, szezonja is van, kicsit amolyan comfort-food, hogy kicsiVú szóhasználatával éljek, épp ideális :) A receptet is nála találtam, bár ő is úgy kölcsönözte. A múlt héten is próbálkoztam egy vajas pogácsával az Ínyes mesterből, de az nem lett épp tökéletes. Sajnos nem kelt meg rendesen, meg nekem túlságosan omlós-morzsálós lett. Az ízével nem volt egyébként semmi gond, a hibái ellnére is simán elfogyott :)
Ezek a kalózpogácsák elvileg a Daubner pogácsák házi utánzatai. Igazából nem tudom milyet csinálnak ott, mert ezt még nem prbóáltam. Személy szerint a parfétortáik iránt lelkesedek a leginkább :) Én sima túrót tettem bele, mert az van itthon bőven, a bryndzától nyilván markánsabb íze lett volna, de én így is meg vagyok vele elégedve. Csudaszépen megkelt, kicsit vicces volt a zöld tészta, de mire kisült már teljesen pogácsához méltó színt öltött :)


Millie tökmagos pogácsája

Aztán meg a korábban készített konyakos szilvát is lefotóztam a minap, mondjuk annyira nem látványos, de mindenesetre leszögezhetjük, hogy nagyon finom lett. Névnapi ajándék lett ebből a csatosüvegnyi adagból.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Hetvegen mi ilyen pogit csinaltunk:

http://mindmegette.hu/index.php?apps=recept&recept=15078

erdekesseg, hogy nem kellett keleszteni es a sok sajt miatt fura - de finom - lett az allaga. Ha gondolod, probald ki.

D.