2012. június 15., péntek

Mogyoróvajas eperturmix

Sajnos nálunk nem nagyon lehet mogyoróvajat kapni, pedig én amúgy nagy rajongója vagyok. Mivel most kaptam egy üveggel, próbálom nem szimplán bekanalazni a számba, hanem kicsit próbálgatni is (: Gyakorlatilag magától értetődött, hogy az elmúlt időszak nagy kedvencével, a turmixszal/smoothieval párosítsam ezt össze. Pláne azért is, mert végre jön itthon is a gyümölcsszezon, és le lehet cserélni a most épp kissé megunt banánt.
Az én mogyoróvajam nem annyira volt most ideális, mert darabos, de azért nekem így is ízlett az eredmény. A mogyoróvaj egyébként jó fehérje, E vitamin és antioxidáns forrás.

Mogyoróvajas eperturmix

Hozzávalók:
  • 1 pohár natúr joghurt
  • 1 ek. mogyoróvaj
  • 1 ek méz
  • 2 marék eper
  • tej
Dobjuk a hozzávalókat a turmixba, és turmixoljuk jól össze. Tejet ízlés szerint adjunk hozzá, amennyire hígan szeretnénk.
Nagy melegben használhatunk fagyasztott epret is, vagy dobhatunk a turmixba pár jégkockát is.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Dia!

Lattam a Seattles kepedet. Gratulalok hozza! Nagyon irigykedek rad. :o)

Tudod ki.

Névtelen írta...

http://www.foodandwine.hu/2009/08/11/amerikai-kaposztasalata-a-kfc-titkos-receptje/