2011. március 13., vasárnap

Kokárda

A közelgő nemzeti ünnep alkalmából gyártottam egy kokárdát gyöngyből. Odahaza van kettő, azokat vettem alapnak, csak azok nem túl szépek, mert nem egyformák a gyöngyök, és látszik a cérna is.
Hozzáteszem ez a kokárda valójában nem magyar, hanem olasz. A kokárdán ugyanis belülről kifelé kellene olvasni a színeket. Manapság szerintem mindenki rosszul hordja, és ezt szokta meg az ember, így én is beálltam a sorba, és csináltam egy fordítottat. Igazából csinosabban is mutat, meg így szoktam meg, és állítólag már a szabadságharc idején is sokan rosszul hordták.


Ennek egy picikét szétáll a szára, de nem akartam nagyon összeráncolni, amikor összevarrtam. Igyekszem hozzá leírást is gyártani, nem tudom sikerül-e majd értelmesen lerajzolni, de a képről is könnyen leszámolható.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Dia!

Ez nagyon szep lett, elismeresem! Soha nem jutottam el ertelmes szintre gyongyfuzes teren. :)

gratulalok.

Din.