2011. február 11., péntek

Belga almatorta

Átnéztem megint a könyvjelzőimet, mert persze szorgosan gyűjtöm a szimpatikus recepteket, aztán meg jól el is felejtem, hogy miket mentettem el. Köztük volt ez az almatorta recept is, ami pont kapóra jött, mert anyukám a héten hozott egy termelőtől szépséges almákat - aki sajnálkozott, hogy nem tudja 150 Ft/kg-nál olcsóbban adni az almát...
Az egyetlen baj ezzel a recepttel, hogy megint maradt pár tojásfehérje, amivel majd kezdeni kell valamit. Viszont még a tesóm is nagyon megdicsérte, aki amúgy nem túlságosan édesszájú. Nagyon egyszerű egyébként és tényleg igazán finom lett. A lényeg, hogy ne spóroljuk ki belőle a vaníliát.

Igazából egyébként nem is torta, mert tepsiben kell megsütni, és elvileg tortaszelet formájúra vágni, de én csak felkockáztam.
(Az recept megtekintéséhez regisztráció szükséges)

Edvi László - Belgian Beer Café Royal Étterem és Söröző: Belga almatorta (www.hejszakacsok.hu)


Nincsenek megjegyzések: