2012. július 24., kedd

Édes-savanyú padlizsán

Itt a padlizsán szezonja, érik is otthon a kertben, mint a gomba. Remek alkalom a kísérletezésre, és mert bár a padlizsánkrém igazán nagyon finom, az ember egy idő után vágyik valami másra is (: Csudálatosan egyszerű és gyors receptet találtam Kicsi Vúnál, ráadásul végre itthon is csináltam édes-savanyú valamit. Bevallom, ha junk food-ról van szó, akkor én a kínaira szavazok, és most aztán láthattam, h mennyire egyszerű ezt itthon is előállítani. Lehet, hogy még azt is megpróbálom, amit általában a kínai büfékben kapni lehet (:


A receptet Kicsi Vúnál találjátok, ugyanis én semmit nem változtattam rajta.

Kicsi Vú: Édes-savanyú padlizsán barnarizzsel

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

cukor vagy edesito?

Tan

dia írta...

Én alapvetően sem vagyok egyáltalán barátja az édesítőszernek, de ettől függetlenül szerintem itt mindenképp cukor.

Névtelen írta...

Termeszetesen ez a limonadehoz ment volna, bocsi. arra ertettem.