2010. október 24., vasárnap

Kindle-tok

Tesóm alapos megfontolás után rendelt magának egy Kindlet. A végén úgy várta a csomagot, mint egy kisgyerek a Jézuskát (: Meg kell mondjam nagyon tetszik nekem is, annak ellenére, hogy én azért alapvetően szeretem a könyvet fogni. Főleg a régi könyveket, amiknek olyan jó könyvtár szaga van, meg a megsárgult papírt lapozni. Ellenben azért a fákat is nagyon szeretem, és most a környezetbarát énem győzött. Ráadásul most épp egy meglehetősen vastag könyvvel vagyok félbe, de nem szeretem cipelni pont ezért, mert temérdek helyet foglal. Ilyenkor nekem is eszembe jut, hogy milyen jó volna egy ilyen olvasó, ami vékonyabb, mint a határidőnaplóm, és sokkal könnyebb lenne azt hurcolni. A baj csak az, hogy nagyon kevés magyar nyelvű irodalom érhető el hozzá.
A képeskönyveket persze még mindig nem pótolja, de ha az ember regényt, dokumentációt olvas, ahol a betű a lényeg és nem a kép, szerintem sokkal jobb. Igaz így szép könyvespolcunk sem lehet, mert szerintem az is egy jó látvány. Bár ugyanennek a másik oldala, hogy aki kicsi lakásban lakik az megspórolhatja a polcot (:
A színt tesóm választottam, valami szolidat kívánt. Nekem van már egy másik ötletem is, ami aközben jutott eszembe, míg ezzel birkóztam, mert már ez is a második verzió. De gondoltam megcsinálom ezt is, egyrészt, hogy végre legyen már egy, másrészt a másik ötletem amolyan mókás darab, és lehet, hogy tesóm nem nagyon akar majd olyannal mutatkozni a villamoson (;
Az anyag vékony filc, a nyílás pedig gyöngyfonallal van "beszegve".


Nincsenek megjegyzések: