2010. június 12., szombat

Telefonzokni

Már legalább 7-8 darabot horgoltam ebből mindenféle érdeklődőnek az ismeretségi körömben, de csak most jutottam odáig, hogy lefotózzam. Az enyém ugyanis eléggé tönkre ment már, úgyhogy a minap éjszakai műszakban csináltam egy újat.


Van egy rakat mindenféle színű gyöngyfonalam, azokat használom ehhez. A régit melírozottból csináltam, most viszont ezt a szép lazac színűt választottam. Kár, hogy a többi, amit eddig csináltam, az nem volt kéznél a fotóhoz, szép színes lenne (:

3 megjegyzés:

Adri írta...

Nekem is van ilyen :)

Névtelen írta...

Kellett egy kis ido hogy gondolkozzak azon, mit is latok. :) meg mi az a telefonzokni...

pedig ha nekem is lenne, talan nem lenne ilyen karcos a mobilom. :)

ejszakai muszak, ahol lehet kotogetni.. .:) nem lehet rossz.


udv


Din.

Névtelen írta...

Semmi uj.. pedig legalabb egy focilabda alaku marcipantortat vartam volna. :)

kinek hajra? :)

Din.